Brev:
Ekstra væske i sommervarmen
9. august 2004
Alder:
1 mdr.
Ekstra væske i sommervarmen
Hej Helen
Jeg har en lille pige på 5 uger og hun vil i øjeblikket bare ammes hele tiden. Det er jo rigtig varmt i øjeblikket, skal jeg give hende lidt kogt vand, så jeg er sikker på at hun får væske nok?
Mange hilsner Marie