Brev:
Mælk til en 2-årig
9. august 2012
Alder:
2 år, 6 mdr.
Mælk til en 2-årig
Hej Helen
Min dreng på 2½ elsker at drikke mælk. Både sin egen mælk, som er letmælk samt mors og fars mælk, som er skummet mælk. Jeg giver ham en sjat skummetmælk engang i mellem, når han spørger efter det.
Ellers får han letmælk både herhjemme og i vuggestuen. Men i løbet af en uge, kan han måske godt få et par deciliter skummet.
Han er en slank dreng, så jeg prøver ikke at spare på kalorierne. Men har egentlig tænkt, at der ikke var noget galt i at få lidt skummemælk - er der det, når man kun er 2½?
Hilsen