Brev:
Flytur med modermælkserstatning
11. august 2004
Alder:
2 mdr.
Flytur med modermælkserstatning
Hej Helen
Jeg har før benyttet brevkassen, jeg er utrolig glad for den. Jeg bruger den daglig. Jeg håber dog, at når man nu betaler for at spørge, at man så får svar lidt hurtigere. Jeg bor i Kina, og man kan nogen gang tvivle de kinesiske læger. Så er det godt man har dig:-)
Mit spørgsmål lyder:
Jeg skal hjem på ferie, og flyturen varer 11 timer, og så er der 3 timers ventetid i lufthavnen. Jeg kan ikke selv amme, så min søn på 2 mdr får erstatning.
Hvordan er det bedst og opbevare erstatningen, og kan man regne med at vandet på flyvet er kogt og rent? Er det bedst at vente med at blande maden til han skal have det. Jeg er lidt bekymret om det går hurtig nok, for når han er sulten så er han sulten.
Her hjemme har jeg færdig lavet blandinger i køleskabet.
Med Venlig Hilsen Pia