Brev:
1 lur om dagen er det okay?
17. august 2012
Alder:
13 mdr.
1 lur om dagen er det okay?
Hej Helen.
Er det okay at min søn på 13 mdr kun får en lur om dagen?? Vi har nemlig de sidste to uger droppet hans lur ved 15-16 tiden, da han ellers er meget svær at putte om aften. Han plejer og få en lur det ved 15-16 tiden og her sover han omkring 1 time og det har fungeret fint i lang tid, men på det sidste har han været så svære og putte om aften, han kommer i seng ved 19:30 - 20:00 og der er fordi at her er han træt selvom han har sover en time, men han er så svære og få til og falde til ro og dette kan tage op til en time føre han sidst overgiver sig..
Men efter vi har droppet luren er han meget nemmere, han får lige et punk hvor han selvføgelig bliver træt men så skal man bare underholde mig men noget leg og så overvinder han den og han er frisk nok til og spise aftensmad og komme i bad, han er træt, men det er ikke sådan at han ikke kan holde sig vånge...
Du få lige hvordan hans dag ser ud:
6:00-7:00
Vånger han og vi står op
Og han får morgenmad her en bolle, knækbrød med ost, også enden et æg eller lidt yoghurt og lidt frugt. og mælk af kop
Og så får han tøj på og vi leger lidt
9:00
Kommer han i vuggestuge hvor de få lidt frugt og vand af kop
10:30
Få de frokost nede i vuggestugen og her har han med i madparkken
3 halve skriver rugbrød med forskellig pålæg og få han lidt forskellig ved siden af som kan være en oste haps,en lille hjemmelavet mini pizza, pølsehorn, oliven, blåbær, vindruger, en lille frikadelle og rosiner.
12:00
Bliver han lag til og sover og her sover han imellem 1:30 til 2 timer nogle gange tager han 3 timer.
Når han så står på fra sin lur får han lidt at spise fra sin madparkker
14-15
Bliver han hentet
Når vi kommer hejm få han lidt af spise og her kommer det selvføgelig and på hvor længe og hvornår han sidst har spise
men eller så få han feks en skrive rugbrød med pålæg, en banan eller riskiks.
17:30-18:00
Spiser vi aftensmad som feks kan være forskellig kød med grønt, katofler, ris pasta, hjemmelavet pizza.
18:30
Kommer han i bad og få nattøj på og bøstet tænder
19:30- 20:00
Kommer han i seng og her putter ende mig elle far og vi sidder inde hos ham til han falder i søvn og her tag det imellem 5 til 10 min..
Han vågner nogle gange i løbet af natten, hvor han skal have sutten og omkring 5 vågner han og kommer som regel ind til os og sover vidre til vi står op..
Han har nogle dage, hvor han sover næsten hele natte inde os hos..
Hilsen