Brev:
Morgenmad
28. august 2012
Alder:
4 år, 8 mdr.
Morgenmad
Hej Helen!
Man hører så meget om, at morgenmaden er dagens vigtigste måltid... Jeg ville også nødig undvære min morgenmad...., men jeg har en dreng, der er begyndt ikke at ville spise om morgenen (tidligere var han glad for morgenmaden). Efter opfordring tager han ganske, ganske lidt.... uanset hvad det er... Ellers spiser han godt i løbet af dagen.
Vi har god tid om morgenen, hygger osv... så der god stemning ved bordet, han virker bare slet ikke sulten. Hvad tænker du?
Med venlig hilsen
FM