Brev:
Intet gør ham træt
2. september 2012
Alder:
4 mdr.
Intet gør ham træt
Kære Helen.
Tak for dine go'e input til tidl. breve.
Nu har vi et lille søvnproblem.
Lille E (4 1/2 mdr - flaskebarn - begyndt så småt på grød), sover ret godt om natten. Fra ca. Kl 21-07 ( som du har anbefalet). Men i løbet af dagen sover han max 1 - 1 1/2 time fordelt over 2 lure. Han VIL ikke sove. Vi har prøvet alt. Vi har sågar set dit videoklip med "Anton" der heller ikke vil sove. Intet gør ham træt. Hvad skal vi gøre???
Lige et par generelle korte spm:
- hvor længe skal man bøvse baby af? Synes ikke han skal bøvse så meget mere jo ældre han bliver.
- hvornår skal mælk om natten være slut?
- han kan endnu ikke trille fra mave/ryg og omvendt - er det ok?
Tak :)
Med venlig hilsen
Pernile