Brev:
Putning i junior seng
2. september 2012
Alder:
2 år, 2 mdr.
Putning i junior seng
Hej igen Helen;-)
Tak for dit svar sidst, der er sket store fremskridt i dagplejen med de andre børn.
Vi har taget den ene side af tremmesengen af, da vi havde en uheldig episode hvor hun faldte ud, landede dog på en seng, pyha. Men det har været en hård kamp at få hende til at blive i sengen. Gik ellers godt inden da:-(
Hun bliver puttet efter badning, faste rutiner og hygge med læsning.
Vi enten sætter os i værelset overfor, ved dørindgangen så hun kan se os og har også prøvet strygetøjsmetoden men nej!
Vi har forsøgt at rykke puttetidspunktet en halv time, uden held.
Hun kommer hen til døren og jeg følger hende i seng igen, uden snak og andet sjov og spændende. Men sådan står den på i op til halv anden time og nu igennem 1 måned.
Jeg kan mærke jeg efter 20 gang bliver irriteret og hun bliver lagt bestemt op i sengen igen.
Er godt opmærksom på at hun simpelhen ikke er gammel nok til at vide at hun skal blive i sengen.
Hun sover ca halvanden time i dp og bliver putte ca 19.30
Hun er træt og siger selv putte og gnider i øjne.
Er vi ude, besøg eller hotel med overnatning er den helt galt, vi bøvler i op til 2 timer og hun syntes det er sjovt at løbe frem og tilbage.
Hvad gør vi for at komme videre ?