Brev:
Mælkebehov
2. september 2012
Alder:
10 mdr.
Mælkebehov
Hej Helen,
Har lige sendt dig en mail ang. søvn og putning, men har også lige et spørgsmål ang. mælk.
Min søn er knap 10 mdr og jeg ammer om aftenen når han skal sove, om natten og så 1 gang om dagen inden han skal sove. Jeg giver ham jerntilskud og så får han lidt sødmælk i sin grønsagsmos og får smøreost, men ellers ikke så meget mere end det.
Kan ikke finde ud af hvor meget han skal have, når han får jerntilskud også?
Venlig hilsen
Louise