Brev:
Lure om dagen
13. september 2012
Alder:
10 mdr.
Lure om dagen
Hej Helen
Vores datter er begyndt i vuggestue og det går heldigvis fremad for hver dag.
Nu græder hun ved træthed og aflevering...
Men hendes lure i løbet af dagen er fuldstændig vendt op og ned.
Morgenluren plejer at varer ca. 30 minutter.
I vuggestuen kan hun sove op til 2 timer, fra ca. 08.30 og frem.
Så sover hun kun 1/2 times tid til middag dernede hvilket betyder hun skal have en sen lur herhjemme, kommer senere i seng osv.
Vi er inde i en rigtig dårlig spiral. Vi har bedt vuggestuen om at vække hende om morgenen, det har de gjort efter ca. 45 min. og så tager hun en times middagslur. Men er selvfølgelig stadig drøn træt.
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op..
Hjælp..
Kærlig hilsen
Linda