Brev:
Søvnrytme spædbarn
17. september 2012
Alder:
1 mdr.
Søvnrytme spædbarn
Kære Helen,
Hvornår kan man begynde at introducere og forvente fast søvn/spiserytme hos spædbarn? Har du forslag?
Min datter på 6 uger - spiser ca. hver 3-4 time.
Med venlig hilsen
Søs