Brev:
Type erstatning og urolig søvn
17. september 2012
Alder:
6 mdr.
Type erstatning og urolig søvn
Kære Helen
Jeg har allerede et brev afsted til dig som jeg venter svar på, men der er dukket lidt nye ting op de sidste par dage:-)
Min søn bliver 6 mdr den 26. september. Han er en stor dreng på 11kg og 78cm ca. Han får lige nu grød om formiddagen og mos til aften. Derudover får han 800-1000 ml NAN 1 i døgnet.
Han er nu begyndt at sove meget uroligt om aftenen og vågner kl 22 og er ikke til at få til at sove igen før han har fået mad. Herefter vågner han mellem 4-5 og er skrupsulten. Han sover meget uroligt om natten.
Skal vi starte med 3. Skemåltid nu? Skal vi skifte til nan 2? Han virker til at være mere sulten.
Han døjer også med fast mave og vi er i dag startet op på movicol igen - det har han fået tidligere. Han er flaskebarn og har til 4 mdr fået nutramigen, herefter skiftede vi til NAN 1. Han er ikke ret interesseret i sin flaske lige nu. Vil det være en fordel at skifte til fx Allomin?
Ja så blevet lige til en god bunke spørgsmål igen:-)
Med venlig hilsen
Betzy