Brev:
Påklædning barnevogn
17. september 2012
Alder:
1 mdr.
Påklædning barnevogn
Kære Helen,
Er i tvivl om passende påklædning i barnevogn når min datter på 6 uger sover ude.
Hvor skal temperatur monitoren ligge - nede i liften ved hovedet eller? Hue på når temperaturen er omkring 16 grader ude?
Hvor kan jeg finde mere info om korrekt påklædning ude i barnevognen. Bor i udlandet, hvor ikke normalt at lade børn sove ude, så er lidt "alene" med mine spørgsmål.
Med venlig hilsen
nybagt mor