Brev:
Hvor meget mælk?
17. september 2012
Alder:
6 mdr.
Hvor meget mælk?
Hej Helen.
Hvor meget mælk skal en baby på 6 måneder have i løbet af et døgn, inkl. det der er i skemaden? Og hvordan ser mælkemængden ud de næste par måneder? :)
Hilsen