Brev:
Hindbær
19. september 2012
Alder:
12 mdr.
Hindbær
Hej Helen!
Synes jævnligt, man hører, om folk, der er blevet syge af at spise hindbær, der ikke har været varmebehandlet. Skal alle typer hindbær varmebehandles før spisning (både friske og frosne)?
Med venlig hilsen
LL