Brev:
At lære at sidde selv
19. august 2004
Alder:
7 mdr.
At lære at sidde selv
Min søn er 7 mdr gammel og sidder fint i den høje stol, når han spiser. Sidder han på gulvet kan han ikke sidde, men vælter både forover, til siderne og bagover.
Hvordan lærer han at sidde selv og er der noget jeg kan gøre for at få ham det lært?