Brev:
Amning og madplan mm.
22. september 2012
Alder:
7 mdr.
Amning og madplan mm.
Kære Helen.
Min søn er nu 7,5 md. Jeg er pludselig blevet i tvivl om, hvor meget jeg skal amme ham (han har aldrig fået modermælkserstatning ). Vores madplan ser sådan ud.
Morgen: Amning
Formiddag: Havregrød ( hvilket han elsker )
Middag: Amning
Eftermiddag: Grød / Øllebrød med frugtmos
Aften: Grøntsagsmos med lidt kød mm.
Inden sengetid: Amning.
Hvor længe har han behov for min mælk (og hvor mange gange om dagen ), og hvornår er sødmælk nok?
Han har ikke endnu fået tænder (men tror de er på vej i undermunden ), og er i tvivl om, han allerede nu kan begynde at få rugbrødshapser? Har du evt. en madplan, man kan støtte sig lidt op af?
Han måler 70 cm og vejer nu 8,6 kg. Er dette normalt for en 7,5 mdr. baby?
Ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen