Brev:
Vitaminer
24. september 2012
Alder:
4 år, 2 mdr.
Vitaminer
Hej Helen
Vil gerne lige høre din mening, om vores dreng på 4 år skal have tilskud af vitaminer.
Han spiser godt, dog kan det ofte knibe med at få de grøntsager som mor og far synes han skal have ;) det er få grøntsager som rå gulerod og agurk han vil have, selv om vi prøver til med mange forskellige. Så får han hvad vi får smuglet i aftensmaden findelt så han ikke kan se der er grøntsager i.
Frugt er han glad for og får meget forskelligt.
Er i tvivl om han har brug for ekstra vitaminer og mineraler, har jo hørt en del i medierne om at det måske alligevel ikke er så godt og sundt som vi jo ellers altid har fået at vide - og vil jo nødig gøre mere skade end gavn?
Hvad med de D - vitamin berigede brød man nu kan få, kan det anbefales til børn?
Han har astmatisk bronkitis, har hostet en del på det sidste og ikke sovet så godt så han er træt - men ellers trives han og er velfungerende. Tænker det måske også taler for tilskud af en art ?
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Stine