Brev:
Vitaminer, kosttilskud osv.?
23. oktober 2012
Alder:
8 mdr.
Vitaminer, kosttilskud osv.?
Hej Helen
Jeg har lige læst dit nyhedsbrev om at holde sygdom på et minimum. Dit 10. Råd er ikke at bruge kosttilskud og det er her mit spørgsmål kommer:
Jeg ved godt man ikke anbefaler dette generelt. Jeg er dog stor fan af Rebecca Perssons bog, hvor hun bl.a anbefaler diverse tilskud til små børn. Til de helt små anbefales levertran og probiotika og ekstra c-vitamin ved sygdom og tandfrembrud. Til tumlingerne også probiotika og omega 3 fiskeolie. Hvad er din mening om dette? Jeg ved godt det generelt ikke anbefales, men vil gerne høre om din mening og om jeg gør noget forkert ved at følge dette?
Til oplysning kan jeg sige, at jeg brugte bio-gaia dråber til min søn som hel lille, hvilket bestemt virkede på mavekneb. Til min datter har jeg altid brugt biostrath også med god virkning synes jeg.
Mange hilsner
Moderen, der gerne vil holde sygdom for døren:)