Brev:
Puttes i egen seng
23. oktober 2012
Alder:
6 mdr.
Puttes i egen seng
Hej Helen.
Tusinde tak for dine meget brugbare svar :) Jeg har et tillægsspørgsmål til sidste brev:
Er det ok at putte vores søn vågen i sin egen seng? Når vi når til kl 19 er han meget træt efter kun to lure om dagen. Han spiser hurtigt en masse, men slipper så brystet og er vågen og legesyg bedst som man tror, at han er ved at sove. Nu har vi et par aftener haft held med at lægge ham til at sove i sin egen seng, når han når til det punkt. Han pludrer og snakker i ca. 30 min før han falder i søvn, men han er på intet tidspunkt ked af det.
Er det en ok løsning?
Hilsen