Brev:
Putning og opvågning med kamp
2. januar 2013
Alder:
13 mdr.
Putning og opvågning med kamp
Hej igen!
Vi er efter dit råd begyndt at putte vores pige i hendes seng med flasken, det GIK fint, min hun er desværre begyndt og tro at hun så skal lege bagefter, begynder og vende og dreje, kravle ud af dynen trods vi prøver at holde den lidt og give små vuggende bevægelser.
Hun bliver ved og ved og ved, og vi ville nødig gøre det til en vane, hun ender med at komme over i vores arme og falder i søvnen 5-10 min. Efter.
Så vågner hun kl.23:30 får lidt vand sover igen, kl. 02:00 vågner hun ugen, får en tår igen, falder hen vi ligger hende over, fordi hun igen ikke ville falde til to i sengen trods forsøg på 2-3 timer... Hun starter så med nu og skrige, helt vildt og det tager os 1-3 timer om natten og få hende til at falde til ro, hun ville helst sidde op til sidst hos os, hvor hun så falder i søvn... Det er en hård kamp og jeg kan ikke mere... Min kæreste bliver hurtig nervøs og usikker så jeg ender tit med at tage over....
Please hjælp mig....!