Brev:
Hvor meget kan de huske?
20. september 2004
Alder:
14 mdr.
Hvor meget kan de huske?
Kære Helen,
Mit spørgsmål går kort sagt ud på, hvor meget små børn husker? Vores søn har jo været på børnehjem (adopteret) fra han var 4 måneder og til han var et år. Kan han huske det nu to måneder efter vi har fået ham hjem, eller glemmer de hurtigt?
Hvis man en dag har været irriteret på et lille barn kan de så huske det dagen efter? Hvordan fungerer deres hukommelse egentlig?
De bedste hilsner
mor til adoptivbarn