Brev:
Vanedannende sveskemos?
20. september 2004
Alder:
6 mdr.
Vanedannende sveskemos?
Min søn på 6 mdr. får sveskemos på sin morgengrød hver dag. Ikke fordi han lider af hård mave - det har han nemlig aldrig haft - men fordi han er helt tosset med svesker.
Nogen siger, at svesker ligefrem er vanedannende, men det tror jeg altså ikke rigtig på. Det er jo bare frugt, og al frugt har vel - når det kommer til stykket - en mild afførende effekt...
Hvad er din mening om dette?
Med venlig hilsen
Ermelin