Brev:
Hvid på læberne
23. september 2004
Alder:
4 mdr.
Hvid på læberne
Hej Helen
Min søn på snart 4 mdr er begyndt og blive hvid på læberne, jeg har kigget inde i munden, der er han ikke hvid.
Han har fået nogle creme af en børne læge fordi han havde meget tør hud (Hydrocortion til ansigtet og Locoid til kroppen) vi smør også hans hænder, da han også er tør der. Lige nu er han meget glad for sine hænder, og putter dem i munden hele tiden. Kan det være derfor han bliver hvid?
Han bliver også smurt med fedtcreme 2 gange om dagen.
Jeg har prøvet og tørre det væk, men jeg kan ikke, jeg troede det var lidt gylp.
Håber du har et svar
Med Venlig Hilsen
Pia