Svar: Hvid på læberne
23. september 2004
Alder:
4 mdr.
Kære Pia
Desværre lyder din beskrivelse ikke umiddelbar bekendt for mig, men din forklaring omkring at det kan skyldes creme fra hænderne lyder plausibel.
Som du beskriver det, så sidder det hvide kun på læberne og ikke omkring munden eller inden i munden. Det burde derfor ikke have noget med trøske eller andet at gøre.
På den anden side, hvis det er creme, så burde dette jo også kunne vaskes af... tja, her håber jeg at andre brugere af siden vil give deres besyv med.
Hvis det fortsætter, så var det måske en god idé at få lægen til at vurdere det. Jeg kan se at du bor langt fra Danmark og at der ikke er mulighed for at få tilsyn af sundhedsplejerske hvor du befinder dig, så lægen må være muligheden her.
Ønsker dig held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske