Brev:
Er min søn bagefter i udvikling
23. september 2004
Alder:
9 mdr.
Er min søn bagefter i udvikling
Jeg er bekymret for at Nichlas er bagefter motorisk. Han hverken kravler, står ved ting eller hopper på ens skød, kan dog godt stå med støtte. Til gengæld sidder han stabilt selv uden problemer og rækker langt efter ting på gulvet.
Han er idag 9 mdr og 6 dage (korrigert 8 mdr)
Gitte og Nichlas