Brev:
Hyppig afføring i forbindelse med opstart af skemad
28. september 2004
Alder:
5 mdr.
Hyppig afføring i forbindelse med opstart af skemad
Hej
Min søn på knap 5 mdr. har afføring 5 gange dagligt efter opstart af skemad. Han får 3 flasker mme + 2 gange skemad (grød, grøntsagsmos og frugtmos) i løbet af døgnet. Afføringen er gul og nogenlunde tynd.
Er det helt normalt?