Brev:
Skemad, hvor meget?
28. september 2004
Alder:
4 mdr.
Skemad, hvor meget?
Min datter er lidt over 4 mdr. og har i ca. 3 uger fået kartoffelmos med broccoli et par gange om dagen. Jeg bruger ca. 100 ml vand og laver en flaske klar med Nan1. Når hun så ikke vil ha mere mos prøver jeg at gi flaske, men hun vil næsten aldrig ha noget og så er det ligemeget hvor meget/lidt mos hun har spist!
Jeg ved ikke hvor meget mosen mætter og hvad sådan en potion svarer til, så jeg syntes det er svært at vide om hun har fået mad nok. Når hun kun får flaske så spiser hun ca. 200 ml Nan1 og til aften inden hun sover (ca. kl. 20.00) og tidlig morgen får hun ca. 200 ml vælling. En dag var hendes urin hel gul! kan det ikk skyldes at hun ikk har drukket nok, altså fra flaske?
Er det for lidt, hvis jeg går over til kun at give mos een gang om dagen? Hun vejer det hun skal.
En anden ting, hun er meget ivrig for selv at holde flasken, så jeg tænker om det er tegn på at prøve med tudekop eller er det stadig for tidligt?
Det var vidst det:-) Håber du kan hjælpe os;-)
På forhånd tak fra Camilla