Brev:
Natteroderi - 15 mdr.
30. september 2004
Alder:
15 mdr.
Natteroderi - 15 mdr.
Hej Helen
Tusind tak for din supergode brevkasse - jeg var slet ikke i tvivl om at jeg skulle være medlem... jeg har faktisk rost dig så meget at min egen sundhedsplejerske sagde at jeg måske "kunne nøjes med internettet" :-))))
Nå men til mit lille problem... Robin er nu 15 mdr. og sov som en engel om natten indtil for ca. en uge siden, så er han begyndt at græde meget og hjerteskærende - nogle gange er han vågen andre gange halvsover han stadig.. Det sker ca. 1 gang om natten - og han vil bestemt ikke tilbage i sin seng. Han bliver stiv som et brædt og skriger endnu mere. Vi har fået tjekket ørerne og der var ikke noget.
De siger nu ude i Børnehuset, hvor han bliver passet, at det er ligesom noget der generer ham - han er mere vrøvlet og ikke nær så glad... mit spørgsmål er nu:
Kan det være tænder (vi kan ikke umiddelbart se nye tænder på vej) eller kan så små børn have vokseværk ... eller skyldes natteroderiet bare mareridt?
Endnu en gang tak for dine altid positive og konstruktive råd til os allesammen. :0)))
Mange hilsner
Robins Mor