Brev:
7 måneder og vil kun have bryst
30. september 2004
Alder:
7 mdr.
7 måneder og vil kun have bryst
Kære Helen
Jeg håber ikke at jeg misbruger din ekspetise nu, hvor jeg igen skriver til dig. :)
Min datter lever sådan set udelukkende af brystet, det er ligemeget om jeg tilbyder mos, grød, most avocado osv.
Jeg startede ud med en madplan, men den er lige så stille forsvundet, da hun til nød klemmer 5-10 små teskefulde mad ned.
Hun vågner nogle nætter ofte, andre ikke, men jeg ammer nu kun 1 gang før kl. 24 og så v/ 5-6 tiden om morgenen.
Hvad gør jeg?
Hun må da behøve noget mere mættende?
Jeg ammer lidt før maden og sætter hende til bordet, hvor hun så ikke spiser meget. Bagefter spiser hun så ved brystet igen, jeg mener, hun skal jo have noget at spise, eller er det en forkert måde at gribe det an på?
Hun er 70 cm og vejer 9115 gr.
Mange tak for din hjælp
Med venlig hilsen
Lene