Brev:
Antal lur om dagen
27. februar 2013
Alder:
6 mdr.
Antal lur om dagen
Kære Helen
Tak for din tidligere hjælp!
Jeg ville lige spørge dig om hvornår du syntes det er en god ide at man trapper ned til 2 lure dagligt?? Oskar er 6 måneder om en uge og jeg har læst i din bog om søvn at lure der ligger efter kl. 16 som tommelfinger regel "æder" nattesøvnen?? Nu sover han sin sidste lur kl 18 til 18.30 -18.45 men han virker til at han sagtens kan være vågen en 3 timer ad gangen nu ... hvad vil du forslå?
Tusind tak
Hilsen Lina