Brev:
Grovere grødformer
27. februar 2013
Alder:
6 mdr.
Grovere grødformer
Hej Helen
Lige et hurtigt spørgsmål igen ;-)
Min dreng er 6 måneder her om en uge og jeg ved at de snart skal begynde på nogle lidt grovere grødformer osv... men de gang jeg har forsøgt med mos osv som ikke er meget fint blendet virker det til at han kløjs i det og får det lidt galt i halsen.....
Hvordan introducere man mere tekstur på maden uden at de får det galt i halsen osv??
Med venlig hilsen
Lina