Brev:
Grød og frysning
4. oktober 2004
Alder:
6 mdr.
Grød og frysning
Jeg er begyndt at give grød. Jeg laver det selv. Opskriften jeg bruger indeholder drikkeklar modermælkserstatning og derfor kan jeg vel ikke fryse nogle portioner og genopvarme. Findes der en måde så man kan gøre det?