Brev:
Sutte på mors bryst eller utilfreds
5. oktober 2004
Alder:
1 mdr.
Sutte på mors bryst eller utilfreds
Vores datter på 4 uger har de sidste 2 uger haft et enormt stort behov for at sutte på mors bryst, når hun er vågen. Og får hun ikke lov bliver hun sur og græder. Hun er sjældent glad i mere end ti minutter ad gangen når hun er vågen, for så vil hun sutte igen, og får hun ikke straks lov bliver hun som sagt gal og ked af det. Vi har prøvet at give hende en narresut, men så bliver hun bare endnu mere rasende og kan slet ikke falde til ro før hun bliver lagt til :o( Og vi bryder os ikke om at lade hende græde alt for længe.
Hun virker ellers til at trives fint og hun tager også nok på i vægt (sidst havde hun taget 400 gram på på 10 dage). Det tyder ikke på sult. Hun har konstant afføring og bleen er også våd hver gang. Vi skifter bleen tit for at undgå en alt for rød numse.
Skal vi kæmpe med narresutten eller må vi bare bide i det sure æble og lade hende sutte løs på brystet. De er efterhånden ret ømme :o(