Brev:
Vågner meget tidligt - 4 mdr.
26. april 2013
Alder:
4 mdr.
Vågner meget tidligt - 4 mdr.
Hej Helen, ja så er jeg her igen..
Tak for svar på mit sidste spørgsmål ang min søn som spiser meget, det hjalp og jeg har fået sat mængden af mælk lidt ned, uden problemer eller gråd.. :-)
Jeg bliver dog nødt til igen af have lidt hjælp, da han får flaske et sted mellem 23 og 2 om natten og igen mellem 4 og 5, problemet er at ved den sidste flaske synes han dog det er morgen. Min søn har altid "sovet" når han får flaske og det gør han også om natten (og ved den sidste flaske), men så snart han bli'r lagt er der FEST... enkelte gange får jeg ham dog til at sove til 6.30 og det er luksus..
Jeg håber du enten har et par gode råd til hvordan jeg kan få ham til at sove igen, eller gider komme med forslag til en ny døgnrytme da den anden jeg ellers "bruger" naturligt bli'r rykket da han jo allerede er træt igen ved 7-8 tiden :-(
Venlig hilsen
Nanna