Brev:
Baby sent i seng og er pylret
30. april 2013
Alder:
4 mdr.
Baby sent i seng og er pylret
Hej Helen.
Først tak for dit hurtige og gode svar, da vi havde spørgsmål omkring urolig baby om natten.
Det går meget bedre med at sove om natten. Men vi synes hun går meget sent i seng. Vores datter er snart 4 måender, er fra d.13. januar.
En typisk dag for hende starter ml. kl.09-11, alt efter hvor sent hun er faldet i søvn til natten. Hun er oppe ca.1½ timen hvor hun bliver ammet, vi pusler, leger og herefter er træt.(hun bliver ammet ca.8 gange i døgnet) bliver lagt i barnevognen og sover ca.3-4 timer, dvs. vågner ca.ml kl.14-15.
Herefter power napper endtil kl.23-00 stykker. Hun kan ca. være vågen i 1-1½ time og så bliver hun puldret og træt. dvs. hun powernapper (½time) 4 gange inden hun falder til ro til natten.
Efter kl. 18. er hun meget puldret og træt når hun vågner fra sin powernap.
Så mine spørgsmål går på:
1. Kan vi gøre noget for at rykke hendes sengetid til tidligere?
2. Hun tager en lang lur hen over formiddagen/middag, er det hensigtsmæssig at dele den op?
Venlig hilsen
Louise