Brev:
Putteritual - 14 mdr.
5. maj 2013
Alder:
14 mdr.
Putteritual - 14 mdr.
Hejsa Helen
Tak på dine gode råd i tidligere brev i forhold til vores tvillinger som ikke ville sove i deres egen seng på værelset. Vi har flyttet deres senge ind i soveværelset igen og det fungere rigtig fint og de over for det meste godt nu. Men de bliver jo så 15 måneder d.19 maj eller 14 måneder, hvis man skal trække den måned fra, som de er født for tidligt. De får stadig godnat flaske og vi tænker at det jo nok snart skal til at have en ende. Vi har sat mængden ned så de nu får 130 ml. Så når man så skal stoppe trapper man så ned lidt efter lidt eller stopper man bare ligepludselig en dag? Synes det virker som om de stadig falder til ro når de får den. Lige nu spiser de aftensmad kl.17.30, kommer i bad hver anden dag og får så flaske hver aften kl.19 ca mens de ligger i deres seng, så sidder vi og holder lidt i hånd og de sover for det meste efter 10 min.
Men hvis vi skal til at stoppe med den flaske skal vi jo have lavet et andet putteritual og ville høre om du har nogle gode råd til hvordan det f.eks. Kunne se ud? Jeg vil gerne igang med at læse godnat historie for dem:)
Hvordan kunne et nyt putteritual se ud med klokslet osv. ?
Håber du kan hjælpe, på forhånd tak.
Med venlig hilsen
Tvillingemor