Brev:
Nusseklude
14. maj 2013
Alder:
5 mdr.
Nusseklude
Hej Helen
Et lille tillægsspørgsmål, som jeg glemte sidst...
Kan det være farligt at lade 5 måneder gamle babyer sove med en hvid klud (de der klude, man bruger en masse af til spædbørn)?
Med venlig hilsen
Maria