Brev:
Sover ikke om dagen og virker ikke træt
23. maj 2013
Alder:
2 mdr.
Sover ikke om dagen og virker ikke træt
Hej igen:-)
Min lille dreng vil ikke sove om dagen og virker ikke træt. Men tænker jo at han har behov for søvn. Idag har han fx sovet 3 lure af 20 min fra klokken 7 morgen til 20 aften. Føler jeg har prøvet alt og han ser bare lysvågen ud med meget store øjne, der kigger og suger alt til sig. Mange kommentere at han ser lys vågen ud. Han smiler og er glad, græder ikke meget, men kan nemt blive utilfreds hvis der ikke sker nok eller jeg fx sætter stofble for barnevogn så han ikke kan følge med. Af og til har han MEGET voldsomme skrigture som kommer ud af det blå, han gaber sjældent.
Han sover fra ca 21-7 med 3-4 amninger og ligger meget uroligt efterfølgende til han falder til ro.
Hvad kan det skyldes? Og har du et bud på hvad jeg kan gøre? For 2 uger siden var der ingen problemer med søvnen om dagen, men nu kan han ikke sove og skal så underholdes konstant.
Med venlig hilsen
Anja