Brev:
Max proteinindtag
24. maj 2013
Alder:
9 mdr.
Max proteinindtag
Hej Helen
Har lige læst dit svar til en anden ang. opdragelse under spisning. Det var ikke noget jeg videre havde tænkt over, men det er noget jeg helt klart kan bruge. Så tak for det;)
Ellers vil jeg høre om en baby/barn kan få for meget protein?
Jeg giver hende det der svarer til en spsk. kød til middag, men er lidt bekymret da farmor giver hende 50-60 gr. om aftenen.
Vil dog ikke sige noget før jeg er sikker på om hun har et fint indtag eller får for meget og om det kan være farligt.
Venligst
Birgitte