Brev:
Nægter at spise majsvælling
26. oktober 2004
Alder:
5 mdr.
Nægter at spise majsvælling
Hej Helen
Jeg skulle gi min datter på snart 5 mdr. majsvælling (på flaske) i lørdags, men hun nægtede og spise det, så jeg prøvede at købe en anden slags om søndagen majsvælling med pære/banan smag, heller ikke det ville hun ha... Skal jeg blive ved med at prøve og gi hende det?
Hilsen Rikke