Brev:
Putning, spisning og søvn
26. juni 2013
Alder:
2 år, 8 mdr.
Putning, spisning og søvn
Kære Helen,
Min søn på knap 32 måneder kan først falde i søvn kl 21.30 og dette uanset om vi putter ham kl.19.30 eller kl.21.00. Enten læser vi to - tre bøger eller ser lidt på Ipad'en, men uanset hvordan vi gør så falder han ikke i søvn før dette tidspunkt. Han sover forsat i dagplejen et sted mellem 1 1/2 - 2 timer, er det tid til at bede dagplejemor korte middagsluren lidt ned?
Har du også mulighed for at komme med din mening om hvordan en dag for en dreng på 32 måneder bør se ud mht spisning og søvn?
På forhånd mange tak for dit svar.
Venlig hilsen
Belucl