Brev:
Hjælp til mad og tidspunkter
5. juli 2013
Alder:
7 mdr.
Hjælp til mad og tidspunkter
Hej Helen.
Ja du skrev godt nok forleden at det var urealistisk at vores datter kunne klarer sig uden mad fra 20-7... Men nu har hun de sidste 5 nætter ikke fået mad om natten...det er hende selv der sagt fra, vi har intet gjort for det.
Men nu kan jeg slet ikke finde ud af hvad og hvornår jeg skal tilbyde hende mad. For hun vågner mellem 5.30 og 6.30. Så der har jeg prøvet at give en flaske og det er også fint, men så vil hun bare ikke rigtig spise sin grød en time efter, og hvis jeg venter længere bliver hun for træt... og der er jo forskel på hvor lang tid hun sover. Så idag f.eks
5.30: vågnede hun
6.00: fik flaske
7.30: fik grød, men ville intet spise
8.00: blev puttet og sov ca 30-45 min...og så er det jeg er i tvivl om hvad jeg så skal.., skal hun have frugtmos, grød? For det er jo lige tidligt nok at give frokost... for hun kan jo kun være vågen i 2-3 timer og det er jo begrænset hvor meget jeg lige kan nå at fylde i hende....
Kan du ikke hjælpe....og lave en plan. Det er forskelligt om hun sover en halv time eller halvanden time om formiddagen.
Hilsen