Brev:
Powernapper!
5. juli 2013
Alder:
7 mdr.
Powernapper!
Hej Helen.
Ja du skriver min datter skal sove ca 14 1/2 time i døgnet....for tiden sover hun 12! Jeg er ved at blive vanvittig. Hun vågner konsekvent efter en halv time og nogle gange virker hun frisk nok andre gange er hun bare mega sur.
Hvad kan jeg gøre for at få hende til at sove to gode lurer? For synes da det er for lidt med kun 1 1/2 -2 timers søvn om dagen og 9-10 om dagen. Og hun har sovet de der 14-15 timer... så hvorfor ændrer det sig nu?
Hilsen