Brev:
Luft i maven - 6 mdr.
6. november 2004
Alder:
6 mdr.
Luft i maven - 6 mdr.
Hejsa
Har du nogen idé til hvordan jeg bedst kan få min søn til at bøvse?
Problemet er, at han har kun taget 200 g på, på 23 dage. Han vil ikke spise mere end 120 ml til 160 ml pr gang. Han stopper som regel med at spise, når han har spist 100 ml, for så skal han op og bøvse. Problemet er at han har en masse luft i mavesækken som han ikke kan komme af med.
Han er født 7 uger for tidlig, hvor han vejede 1355 g, og er nu næsten 6 måneder, og vejer 6000 g. Han suger en masse luft ind når han spiser af flaske, fordi at han ikke kan finde ud af, at slutte tæt om sutten. Hvordan giver jeg bedst han´s flaske?
Med venlig hilsen
Susan Andersen