Svar: For meget mad? 17 mdr
8. november 2004
Alder:
17 mdr.
Kære Iben og den lidt bekymrede far
Ja jeres søn lyder til at være en lille madglad dreng og hvor er det dejligt! Der er bestemt heller ikke noget at sige til det, når man bor i et livsnyder land, som jer:o)
Jeg synes betemt ikke at I skal hindre ham I at spise. Selv om han spiser store portioner, så får han stadig mange hyppige måltider i løbet af dagen, hvilket fortsat er vigtigt for at sikre ham energi nok til videre udvikling.
Jeres søn stortrives ud fra din beskrivelse og der er bestemt ikke grund til at sætte ham på kur:o)
Fortsat held og lykke med ham.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske