Brev:
Mad - og mere mad!
17. september 2013
Alder:
3 mdr.
Mad - og mere mad!
Hej igen Helen
Nå det er ikke så længe siden, jeg sidst skrev omkring amning og søvn - men nu har jeg brug for dig igen :-)
Jeg har forsøgt med flaske i barnevogn - og han spiser gerne de 135 ml der er i den - men sover så stadig kun 30 min.. Så jeg har ikke haft held med det endnu.. Jeg tror han er mere sulten..
Derudover er han begyndt at afvise brystet mere og mere - så nu er vi allerede oppe på 4 flasker om dagen - det har jeg det egentlig fint med - for så går der lidt længere i mellem - dvs 2 maks 3 timer om dagen - men han virker gladere.. Indtil nu har jeg givet ham 135 ml pr gang. Om eftermiddag spiser han dette ca ved 17 tiden.. Han er nu træt til natten ca 19.30-20.. I dag spiste han så 200 ml (hele flasken og havde der været mere var han fortsat!) mellem 19-19.30! Det virker helt vildt synes jeg! Hvad tænker du??
Derudover vågner han så nu om natten kl ca 1, 3, 5 og kl 6 for at spise... Jeg er klar over at han går tidligere i seng nu hvilket betyder at han vil spise før - men synes dælme det er hyppigt nu..
Og nu er det så jeg begynder at være overbevist om at han skal starte skemad/vælling så snart vi må.. Kan du evt lave et forslag til en plan?
Glæder mig til at høre dine tanker :-)
Med venlig hilsen
Anne og den meget sultne dreng!!