Brev:
Søvn - igen igen - 1 mdr.
11. november 2004
Alder:
1 mdr.
Søvn - igen igen - 1 mdr.
Hej igen
Indtil for nylig var det meget nemt at få min lille søn på snart 6 uger til at sove om natten. Han blev bare ammet når han vågnede og så faldt han i søvn igen. NEMT OG SMERTEFRIT. Nu er problemet så bare at det gør han ikke længere.
Han bliver meget døsig og det kan også godt se ud som om han sover, men når jeg så forsøger at lægge ham fra mig vågner han op igen. Til sidst må jeg så lægge ham i slyngen og vugge ham i søvn. Incl amningen kan dette godt tage 1½-2 timer og det er typisk 1-2 gange om natten eller meget tidligt om morgenen. I nat var det fx fra 1.30- 2.45 og fra 5.00-6.30.
Er det normalt at det tager så lang tid og hvorfor mon han ikke længere bare falder i søvn ved brystet? Nogle gange virker han nærmest speedet når han bliver lagt til og spjætter og vrider hele sin lille krop, mens han gentagne gange slipper brystvorten og tager den igen.
Han er dog sjældent sur eller rigtig ked af det.
Med venlig hilsen K