Brev:
Nødder - 13 mdr.
19. oktober 2013
Alder:
13 mdr.
Nødder - 13 mdr.
Hej Helen
Jeg er klar over at børn under 3 år ikke bør få nødder pga. kvælningsrisikoen, så jeg har gladelig serveret hasselnøddepesto for min datter fra hun var 8 mdr., da de jo er totalt fint malet.
Det samme med gryderetter med kokosmælk.
Nu hører jeg så fra en i familien at det ikke kun er hårdheden i nødderne der er problemet, men noget de også indeholder.
Så Helen hvad er op og ned på de nødder der?
Kærlig hilsen
en mor der forsøger at navigere rundt i babymad junglen og samtidig lave sund og varieret mad