Brev:
Immunforsvar og sove ude
24. oktober 2013
Alder:
4 mdr.
Immunforsvar og sove ude
Hej igen Helen - min livline :)
Jeg vil høre dig - vores søn er ikke vild med at sove ude, og gør det sjældent, og hvis han gør, er det kun meget kort tid. Jeg ved, at det nok skal lykkes en dag, men indtil da;
Jeg bliver skældt ud af omgivelserne og får tudet ørerne fulde med, at hans immunforsvar vil blive helt ødelagt af ikke at sove ude :( Jeg går tur med ham hver dag, så ud kommer han, og vi sørger naturligvis for at lufte godt ud derhjemme i løbet af dagen ligeså.
Er det virkelig sandt, at jeg ligefrem er med til at ødelægge hans immunforsvar?
Jeg kan ikke finde en eneste test, der bekræfter dette. Og jeg mener, som det eneste land i Danmark, hvis børn sover ude - så kan vi vel ikke prale af, at have det bedste immunforsvar i forhold til andre lande?
Jeg ammer ham fuldt, hvilket jeg er meget taknemmelig for lykkes, så noget godt gør jeg da for hans start i livet.
Mange tak igen!