Brev:
Baby er svær at få til at sove
25. oktober 2013
Alder:
3 mdr.
Baby er svær at få til at sove
Hej Helen
Klara er nu 12 uger og jeg har rigtig svær ved at få hende til at sove om dagen. Jeg har svært ved at aflæse hvornår hun er træt. Har prøvet at lægge hende når hun har gang tre gange. Så ligger hun og møffer rundt og spytter sutten ud så hun bliver ked af det. Så kan det godt tage over en halv time for hende at sove.
Jeg har også prøvet at vendte til hun blev pylret, men så kan hun heller ikke falde til ro, for så er hun overtræt.
Jeg har læst en masse om signaler jeg skal kigge efter, men synes de er super svære at få øje på. Jeg skal sidde ved hende for ellers skal jeg gå frem og tilbage hele tiden for at give hende sutten. Er det okay det tager så lang tid for hende at sove ind? Hvad kan jeg elles gøre?
Venlig hilsen
Linda